Print Friendly, PDF & Email

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درآیین اختتامیه دومین جشن مهر سینمای ایران، از مهران فاطمی به عنوان استاندار برتر در حمایت از فرهنگ وسینما تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛ آیین اختتامیه دومین جشن مهر سینمای ایران، (۱۳ مهر) با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،جواد اوجی وزیر نفت،محمد خزایی رئیس سازمان سینمایی،مدیران ارشد فرهنگی،سینمایی و مسئولان صنفی،تعدادی از استانداران و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور،هنرمندان و سینماگران در تالار شمس تهران برگزار شد.

بنا براین گزارش:دراین مراسم مهران فاطمی استاندار یزد به عنوان استاندار برتر در حوزه توسعه زیرساختهای سینمایی – حمایت از رویداد های سینمایی، شایسته دریافت لوح تقدیر و تندیس بخش ملی دومین دوره جشن مهر سینمای ایران شناخته شد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی و اجتماعی به عنوان نماینده استاندار یزد در این رویداد بزرگ سینمایی حضور یافت و لوح تقدیر و تندیس را دریافت کرد.

گفتنی است در سال ۱۴۰۱ اولین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه و عکس ایساتیس در یزد برگزار شد. همچنین با حمایت استاندار یزد، احداث پردیس سینمایی حوزه هنری در بافت تاریخی یزد آغاز شده است.

حمایت از برخی تولیدات از جمله مستند شهید رمضانخانی، آیت الله موسس، نشست های متعدد با اصحاب فرهنگ و هنر از جمله دیگر حمایت های استاندار یزد از حوزه فرهنگ و سینما بوده است.