Print Friendly, PDF & Email

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از تشکیل ۱۰۰ ستاد دهه فجر در شهرها و روستاهای استان یزد خبر داد و گفت: بیش از ۶ هزار برنامه ویژه بزرگداشت دهه فجر در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از  خبرگزاری تسنیم از یزد، سعید زارع صبح امروز در نشست خبری مدیرکل صدا و سیمای استان یزد اظهار داشت: در مرکز استان یزد ۳۲ کارگروه تخصصی عهده‌دار برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر به صورت استانی بودند و ۱۰۰ ستاد اصلی در سطح استان و بخش‌ها و روستاهای مختلف استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه سعی شده تمام برنامه‌های این ایام کاملا مردمی باشد اظهار داشت: ۱۴۰۰ ستاد هم در قالب ستادهای دانش‌آموزی با توجه به اهمیت این قشر از جامعه و ضرورت آشناسازی نسل جوان با مبانی و ارزش‌ها و اهداف انقلاب تشکیل شده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه شش هزار برنامه اجرایی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود تصریح کرد: اکثریت این برنامه‌ها، برنامه‌های تبیینی و در راستای معرفی ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به ویژه به نسل جوان در نظر گرفته شده است.

وی دهه فجر را دهه بازخوانی دوباره ارزش‌های انقلاب اسلامی و دهه عرصه تحکیم و برقراری ارتباط‌های بین نسلی دانست و افزود: این موضوع باید از طریق برنامه‌های مختلف و با کیفیت لازم به مردم معرفی شوند.

زارع خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت صبح روز شنبه ۱۲ بهمن ماه با نشست تفسیر قرآن کریم آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد آغاز و پس از آن رژه موتوری به مناسبت سالروز ورود پربرکت حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی از نواختن زنگ انقلاب در ۱۴۰۰ مدرسه در استان یزد خبر داد و عنوان کرد: گردهم‌آیی طلاب و روحانیون و ائمه جمعه و جماعات در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، همایش مهدویت و انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، شادپیمایی عروسک‌ها، نشست معرفت افزایی و بیان جریانات موثر در انقلاب، جشنواره نمایش عروسکی با ۱۶ اثر در مرکز کانون شماره سه کودک و نوجوان استان یزد از جمله برنامه‌هایی است که برای برگزاری در این ایام در نظر گرفته شده است.