امام جمعه یزد:
Print Friendly, PDF & Email

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و ایمان دوران دفاع مقدس و تکیه بر ارزش های انقلابی، نظام را در برابر توطئه فرهنگی دشمنان مصون نگه می دارد.

پایگاه خبری یزدباما ؛ به نقل از به گزارش ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری، روز دوشنبه در آیین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت یزد که در تیپ 18 الغدیر برگزار شد افزود: خاطرات رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در قالب برنامه های فرهنگی به نسل جوان منتقل شود.
وی با اشاره به شجاعت رزمندگان دفاع مقدس ادامه داد: رمز و راز موفقیت نظام تکیه به دین، ارزش های انقلابی و مدیریت جهادی است و باید روحیه ولایتمداری همواره زنده بماند.
همچنین استاندار یزد گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه، بصیرت مردم و شجاعت رزمندگان اسلام به رغم دشمنی های استکبار همچنان با عزت و اقتدار بر اوج قله های افتخار ایستاده است.
محمود زمانی قمی افزود: ملت ایران با ایمان و مقاومت مردم و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام توطئه و به خصوص در بخش اقتصادی را شکست خواهد داد.
در ادامه فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رزمندگان یزدی در دوران دفاع مقدس با ایمان و ایثار، افتخارات بزرگی را در 40 سال گذشته کسب کردند و باید به راه خود ادامه دهند.
سردار فتح الله جمیری افزود: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برای خنثی کردن توطئه های دشمنان یک ضرورت است و باید در بین مردم و جوانان گسترش یابد.
در این مراسم هزار و 200 نفر از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس یزد حضور داشتند.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 300 هزار آنها بسیجی هستند.