تجلیل از هنرمندان یزدی
Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، همایشی با حضور پیشکسوتان جهاد و مقاومت و مسئولین استان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد برگزار شد.

به همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان یزدگزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت با حضور «آیت الله ناصری» نماینده ولی فقیه و مسئولین نظامی استان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد برگزار شد.

در ابتدای مراسم سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیر کل حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با عرض خیر مقدم به همسنگران و فرماندهان جنگ، اظهار داشت: پیشکسوتان از سرمایه های انقلاب اسلامی ما هستند و امروز که روز پیروزی، ایثار و مقاومت نامگذاری شده است فرصت مناسبی برای این گردهمایی می باشد.

سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی»، ادامه داد: تکمیل محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان و همراهی پیشکسوتان دارد.

وی با اشاره به نقش مهم استان یزد در پشتیبانی از جنگ ادامه داد: انتقال این دستاوردها به آیندگان از رسالت های مهمی است که با همراهی و همدلی حاصل می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با قدردانی از «آیت الله ناصری» نماینده ولی فقیه، برای حضور در این همایش این موضوع را مایه خیر و برکت دانست.

شایان توجه است در پایان این مراسم از «رضا حاجی غلامی» کارگردان فیلم کوتاه داستانی سلام و «محمد رضا امیر خانی» نویسنده فیلم نامه «کتاب دکوری» تقدیر و تشکر شد.