Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ «محسن جاور» مدیر گروه هنری پیوند گفت : نمایش شاد و موزیکال«بی بی کوچیکه» کاری از گروه هنری پیوند اجرای خود را از از تاریخ 13 بهمن ماه در تالار فرهنگ شهرستان اردکان ساعت 19:30  آغاز کرده است .

وی ادامه داد : کار نوشتن این نمایش را سیمین امیریان بر عهده داشته و کارگردانی آن را مریم هاشمی انجام داده است .

بازیگران این نمایش : سعید خبیری، محمود زینلی پور، تارا انتظاری، آزیتا دهقان، علی شوق الشعراء و علی جاور می باشند.

«مریم هاشمی»  ازسال78 کار خود را با بازیگری تئاتر ، دستیاری کارگردان آغاز کرده است و  این اولین کار مریم هاشمی به طور مستقل با عنوان کارگردان است که درحوزه کودک و نوجوان شکل گرفته است . بازی در نمایشهای  رد.شبانه.پلی ازجنس شیشه.بخندعشق نمک گیربشه بعدبرو.ساعت 8.30صبح چهارشنبه.کبوتران چاهی.کاریزما..کبوتری ناگهان.روزهای بعدازظهرو… ازجمله فعالیتهای این بانوی هنرمند می باشد.

جاور افزود : علیرغم اینکه کارگردان مایل بوده است تا اولین تجربه کارگردانی اش را در یزد به اجرا ببرد لیکن نبود فضا برای اجرای نمایش  و عدم همکاری لازم از سوی برخی ادارات و ارگانها مشکلاتی را در مسیر اجرای گروه بوجود آورد.

لازم به ذکر است :گروه هنری پیوند از حدودسال 70  با عنوان گروه هنری امید تحت حمایت هنرستان هنرهای تجسمی ،نمایشی و سینمایی یزد شروع به کار نمود.سپس از سال1372 با گرفتن مجوز گروه به پیوند تغییر نام داد.