مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد :
Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از آماده شدن شیوه کسب و کارهای نوپای فرهنگی و هنری خبر داد.

پایگاه خبری یزدباما ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان یزد ،مجید جوادیان زاده در دومین نشست کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل با اعلام این خبر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق این شیوه نامه از کسب و کارهای نوپای فرهنگی و هنری حمایت جدی خواهد کرد.
وی افزود: متاسفانه در کسب و کارهای نوپا جای فرهنگ و هنر خالی بود که سعی شد در این شیوه نامه ، خلاء آن جبران شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اینکه از کسب و کارهای قدیمی باید گذار شجاعانه داشته باشیم،تصریح کرد: کسب و کارهای نوپا تجربه نوینی است که باید ورود همه جانبه تری داشته باشیم.
وی ادامه داد: فضای کار اشتراکی مکانی مناسب برای افراد و گروههایی است که با هدف مشترک در کنار یکدیگر و به صورت مستقل به ارائه خدمات و محصولات خود می پردازند.
وی گفت:این امر باعث ایجاد فضای کاری تخصصی و همگن شده که تمامی علاقه مندان و سرمایه گذاران برای برآورده کردن خواسته و نیازهای خود به این مکان مراجعه کرده و خدمات خود را از افراد حاضر در این فضا دریافت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: قصد داریم تا با راه اندازی چنین فضای کار اشتراکی، مکان مناسب و در خور شایسته اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد کنیم تا با توجه به شعارسال به حمایت بخش اقتصاد و تولید در این عرصه حساس بپردازد.
جوادیان زاده در ادامه تغییر نگاه به حوزه اجتماعی و فرهنگی را در حال حاضر مهم و ضروری دانست و گفت:تغییر نگاهها باعث کمک زیست بوم فرهنگی جامعه می شود.
وی درعین حال تاکید کرد: آینده استان یزد به راه اندازی کسب و کارهای نوپا بستگی دارد که با تغییر نگاه فرهنگی و اجتماعی به این حوزه باعث افزایش فضای تنفس فرهنگی جامعه خواهد شد.