Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ حمید رضا عمادی ؛  یکشنبه شب هفتم شهریور ماه 95 طی روال هفتگی در انجمن ادبی کتابخانه وزیری که اکنون بیش از 40 سال از آن می گذرد و از قدیمی ترین انجمن های ادبی یزد به شمار می رود ،شعرا و ادب دوستان در محفلی  به یاد مرحوم حسین ملک زاده از دبیران برجسته ادبیات و دبیر اسبق این انجمن ادبی گرد آمده اند تا ضمن بزرگداشت یاد و خاطره آن شاعر گرانقدر از مجموعه اشعار آن مرحوم که در کتابی با عنوان «پیام عشق » گردآوری گردیده است رونمایی نمایند .

کتاب «پیام عشق »   با مقدمه عزیزالله کاسب از نویسندگان چیره دست یزدی و به اهتمام حسین خدایی (شیوا) و جلدی مزین به خط استاد محمود رهبران  در ٢١۵ صفحه توسط انتشارت ناقوس با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد چاپ و منتشر شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد دراین مراسم از برخی مشکلات بر سراه چاپ این مجموعه گفت و البته پیرامون تفویض اختیاراتی که در حوزه صدور مجوز کتاب از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کل استان شده است .
وی این اقدام را  امری شایسته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست  که باعث تسریع  انجام امور و کاسته شدن روند اداری که تا کنون اهالی قلم و ناشران با آن دست به گریبان بوده اند شده است.

در این مراسم که محمدی (کویر) از شعرای خوب دیارمان اجرای آن را بر عهده داشت تنی چند از شاعران استان به قرائت شعر و دوستانی نیز به بیان خاطراتی از آن مرحوم پرداختند و در پایان از کتاب «پیام عشق » مجموعه اشعار مرحوم حسین ملک زاده رونمایی گردید.

کتاب “پیام عشق”مرحوم حسین ملک زاده رونمایی شد.