Print Friendly, PDF & Email

مراسم  یادبود یکی از فعالان فضای مجازی کشور ، روحانی پژوهشگر و چهار عضو خانواده‌اش که سه شنبه شب هفته گذشته بر اثر سانحه رانندگی در قم از دنیا رفت، شنبه‌شب با حضور جمعی از مردم و مسوولان محلی در شهر یزد برگزار شد.

پایگاه خبری یزد باما به نقل از خبرگزاری ایرنا – یزد ؛در این مراسم چند نفر از کارشناسان فرهنگی و مذهبی به خدمات و فعالیت‌های علمی و پژوهشی حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین فرج نژاد اشاره کردند و تعدادی از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) با مداحی و مرثیه خوانی یاد و خاطره شهدای انقلاب و شادروان فرج نژاد و خانواده‌اش را گرامی داشتند.

مشابه این  مراسم در  برخی شهرستان‌های استان یزد با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس برگزار شد .

موتورسیکلت حامل فرج‌نژاد و خانواده اش، در بلوار غدیر قم با یک خودرو سواری برخورد کرد که در این سانحه پنج عضو این خانواده و راننده خودرو  جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

به همین مناسبت  نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و تعدادی از مسوولان کشوری  در پیام‌های جداگانه ای درگذشت این فعال فضای مجازی را تسلیت گفتند.

بیشتر فعالان فضای مجازی و علوم انسانی آن مرحوم را یکی از متخصصان ملی در زمینه صهیونیست‌ شناسی می دانستند و  تمرکز بخش مهمی از تحقیقات اخیرش در زمینه رویکردهای ضد صهیونیستی بود.

پیکر مرحوم فرج نژاد پنجشنبه  هفته گذشته با حضور امامان‌جمعه شهرهای ابرکوه و مهردشت، شماری از مردم و مسوولان محلی تشییع و در گلزار شهدای ابرکوه به خاک سپرده شد.

پیام تسلیت رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در پی درگذشت حجت الاسلام دکتر فرج نژاد و خانواده اش

انالله وانا الیه راجعون

ضایعه درگذشت عالم عامل مرحوم حجت‌الاسلام دکتر حسین فرج نژاد و خانواده اش چنان دردناک و غم آلود بود که به سختی در باور انسان می نشیند؛ عالمی وارسته که در طول عمر کوتاه اما پربرکت خود لحظه ای از تلاش برای ترویج مبانی اسلام ناب محمدی(ص) و پاسخ به شبهات دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین فروگذار نکرد.
مرحوم فرج نژاد در مسیر پاسخ به شبهات صهیونیست ساز به ویژه در فضای مجازی و تالیف ده ها عنوان کتاب تخصصی در حوزه های مختلف دینی و رسانه ای، به معنای واقعی کلمه مجاهدی خستگی ناپذیر، توانمند و بصیر و در عین حال نمونه و نماد بارز ساده زیستی بود و کارنامه‌ای روشن و درخشان از خود به یادگار نهاده است.
وی از افتخارات استان دارالعباده یزد در حوزه علمیه قم بود و قطعا طلاب و دانشجویانی که در مکتب این استاد وارسته تربیت شدند، راه وی را ادامه داده و نام مرحوم حسین فرج نژاد را برای همیشه زنده نگاه خواهند داشت.
اینجانب ضایعه دردناک درگذشت این استاد برجسته و خانواده وی در حادثه رانندگی را به بازماندگان آن مرحوم و خانواده اش تسلیت گفته و رحمت و مغفرت و رضوان خداوند تعالی را برای آن مرحوم خواستارم.

محمدصالح جوکار