Print Friendly, PDF & Email

مدیر روابط‌عمومی اولین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر در یزد : تاکنون ۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است  و اصحاب رسانه می‌توانند در سه محور جشنواره یک اثر ارسال کنند.

پایگاه خبری یزد باما به نقل از خبرگزاری ایرنا – یزد ؛امیرعباس حیران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به  استقبال اصحاب رسانه از جشنواره و درخواست تمدید مهلت ارسال آثار، زمان پذیرش اثر تا ۲۲ آبان ماه تمدید شده است.

فرصت ارسال ارسال 

حیران اظهار کرد: رسانه ها می‌توانند تولیدات خود را در هشت محور؛ جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم وخروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک های مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج در حوزه اقدام و امیدآفرینی و در ۱۰ قالب های گزارش، خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه به آدرس جشنواره به نشانی abuzarr.festival.media@gmail.com ارسال نمایند.

مدیر روابط‌عمومی اولین جشنواره رسانه ای ابوذر یزد با اشاره به اینکه در این جشنواره افراد و گروه های رسانه ای می‌توانند آثار تولیدی یک سال گذشته  یا آثار جدید تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره  هفته بسیج در آذرماه برگزار می شود از نفرات برتر تقدیر و افراد برگزیده به جشنواره ملی معرفی می شوند.

وی ادامه داد:  برگزاری این رویداد رسانه‌ای در قالب یک جبهه واحد با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، نقش مهمی در ارتقا و ایجاد انگیزه برای فعالان مرتبط  دارد.

حیران، هدف اصلی این جشنواره را گسترش اخلاق، معنویت و توسعه ارزش‌های دینی و تاثیرگذاری در جامعه با ایجاد شبکه مردمی از همه وفاداران به انقلاب مقدس اسلامی ذکر کرد .