Print Friendly, PDF & Email

مدیرخانه مطبوعات استان یزد از برگزاری چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری های کشور به میزبانی یزد خبرداد.

پایگاه خبری یزد باما ؛ علی محمد میرحسینی در نشست هماهنگی این جشنواره گفت: چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور فعالان رسانه از استان های یزد، فارس، کرمان و منطقه جنوب استان کرمان برگزار خواهد شد.
وی برگزاری جشنواره های منطقه ای مطبوعاتی را زمینه ساز رقابت هرچه بیشتر فعالان این عرصه دانست و تصریح کرد: در این دوره از جشنواره علاوه بر بخش های مختلف که در تمامی جشنواره ها پیشین وجود داشته در بخش ویژه موضوع اقتصاد مقاومتی، نقش شخصیت های یزد در شکل گیری و پیروزی انقلاب، چالش آب، مباحث جوانان، ثبت جهانی یزد و حوزه اخلاق رسانه ای، روزنامه نگاری مسئولانه و عملگرا با توجه به شخصیت فرخی یزدی روزنامه نگار آزادی خواه یزدی پیش بینی شده است.
عضو خانه مطبوعات استان یزد نیز در این نشست گفت: جشنواره منطقه ای امسال در ٩ بخش خبر، گزارش، تحلیل، طراحی و گرافیک مطبوعاتی، مقاله، طنز، عکس، یادداشت و سرمقاله و بخش ویژه برگزار می شود.
سهیل شریعتمداری افزود: بر اساس پیش بینی ها انجام شده هر شرکت کننده می توان با سه اثر در بخش های اصلی و سه اثر در بخش ویژه این جشنواره شرکت کند.
وی تصریح کرد: آثار شرکت کنندگان به صورت الکترونیک بر روی تارنمای خانه مطبوعات بارگذاری و توسط داورانی که دفتر مطالعات رسانه های وزارت ارشاد مشخص می کند، داوری خواهد شد.
در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، معاون خبر صدا و سیمای استان، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و رییس ایرنای مرکز یزد پیشنهاداتی را برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره مطرح کردند.
بر اساس پیش بینی های اولیه پذیرش آثار شرکت کنندگان در آذر ماه امسال آغاز و آثار تولید شده از فروردین سال ٩۶ تا پایان آبان امسال قابل ارائه در این جشنواره است.