Print Friendly, PDF & Email

دبیر تخصصی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با اشاره به اینکه فیلم‌های منتخب جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزد اکران می‌شود، زمانبندی برنامه‌های اختتامیه را اعلام کرد.

پایگاه خبری یزد باما: به نقل از  بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام ،  علیرضا دهقان با اشاره به اینکه برنامه‌های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد روزهای پایانی خود را طی می‌کند، اظهار داشت: عصر امروز فیلم “آبی کمرنگ” در یزد اکران و نقد و بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فیلم ساخته آرش لاهوتی است، خاطرنشان کرد: این برنامه از سلسله برنامه‌های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد، از ساعت 19 امروز و با حضور کارگردان فیلم در محل سینما تک یزد برگزار می‌شود.

دبیر تخصصی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های جنبی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده، اکران فیلم “متهمین دایره بیستم” است.دهقان خاطرنشان کرد: این فیلم که توسط حسام اسلامی ساخته شده، نهم مرداد و همزمان با برگزاری برنامه‌های اصلی جشنواره در محل سینما تک یزد اکران و بررسی می‌شود.

وی به راهیابی 27 اثر داستانی و 30 اثر مستند به مرحله پایانی دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد اشاره کرد و افزود: از جمله برنامه‌های این جشنواره، در روزهای پایانی، اکران آثار برگزیده این جشنواره است.

دبیر تخصصی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با بیان این که تمام آثار در سالن‌های سینما تک یزد اکران می‌شوند، تصریح کرد: در روزهای آینده زمان و سالن اکران آثار اطلاع‌رسانی می‌شود.دهقان افزود: فیلم‌های منتخب این جشنواره از روز شنبه هفتم تا دو شنبه 9 مرداد در یزد اکران و در روز سه شنبه 10 مرداد هم اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.