Print Friendly, PDF & Email

قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از آغاز پخش دومین جشنواره خش دلانه در شبکه های اجتماعی خبر داد.

پایگاه خبری یزد باما به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ مصطفی زارع زاده از آغاز به پخش دومین جشنواره مجازی استعدادیابی استند آپ کمدی و نمایش طنز خش دلانه در شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: این جشنواره از سوم دی ماه آغاز شده و تا ششم دی به مدت ۴ روز ادامه دارد.
قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: این جشنواره هرشب از ساعت ۲۰ از صفحه رسمی سازمان با عنوان یزد فرهنگ در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی yazdfarhang@ پخش می شود و شهروندان می توانند آن را دنبال کنند.
زارع زاده اظهار داشت: بر اساس جدول زمان بندی در قمست دوم که چهارم دی ماه پخش می شود میثم پورمنش، اسماعیل ملانوری و فرشته مساح اجرا برنامه خواهند داشت.
وی تاکید کرد: جشنواره دوم در قالب موضوعاتی همچون؛ سلامت، بهداشت و ویروس کرونا، همدلی و مشارکت اجتماعی، آسیب های اجتماعی، امید و افزایش نشاط و ارتقاء و تحکیم بنیان خانواده طراحی شده است.
گفتنی است داوری بخش نمایش کوتاه طنز این دوره از جشنوراه را علی جاور، رضا بحری و امیر زکی پور و داوری بخش استندآپ کمدی را مهدی زبرجدی، مهدی قانع و هادی آقابزرگی برعهده دارند.