Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛ علی غیاثی ندوشن در اولین جلسه شورای اداری این اداره کل در سالجاری اظهار امیدواری کرد:این روند روبه جلوی فرهنگی و هنری درسالجاری نیز ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با دو برنامه خوب و شایسته فرهنگی و هنری کار خود را آغاز کرد،اظهارداشت:در ابتدای امسال جشنواره موسیقی کویر نشینان و کنگره ملی شعر روستا بخوبی و شایستگی تمام برگزار شد.
به گفته وی،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد سعی خواهد کرد تا پایان سال برنامه های متنوعی را در همه حوزه های فرهنگ و هنربا برنامه اجرا نماید.
وی به برخی از این برنامه ها نظیر؛هفته قرآنی،نمایشگاه کتاب،جشنواره تئاتر،جشنواره های متعدد شعر،جشنواره فیلم رضوی،جشنواره مد و لباس و…اشاره کرد وگفت:شهرستان های استان یزد از ظرفیت های بالای بالقوه فرهنگی و هنری برخوردارهستند که باید به آنها توجه جدی شود.
وی در ادامه با بیان اینکه ما موظیم بعنوان بدنه اجرایی دولت به طور جد سیاستهای فرهنگی دولت تدبیر را پیگیری نماییم،افزود:نگاه سیاسی و حزبی و به فعالیت های فرهنگی و هنری نداریم.
وی در عین حال تاکید کرد که نگاه دکتر روحانی عام است و ما نیز سعی خواهیم به همه گروهها و سلیقه ها در برنامه هایی که داریم به آن توجه و احترام بگذاریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اضافه کرد:نمی گذاریم دیدگاههای سیاسی در برنامه های ما تاثیر گذار باشد بلکه ما نیز بعنوان بدنه دولت و با پیروی از سیاست دولت دکتر روحانی قانونمدار حرکت می نماییم.