Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما :همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و گشایش یافتن نمایشگاه کتاب تربت پاک  شهید تاج فیروزه، بانی ساخت کتابخانه شهید تاج فیروزه مروست غبار روبی و عطر افشانی شد .

پایگاه خبری یزد باما :امروز با حضور رییس اداره فرهنگ و. ارشاد اسلامی مروست و جمعی از مسئولین این بخش  و به اتفاق خانواده شهید تاج فیروزه از تربت پاک  این شهید بزرگوار که به عنوان بانی ساخت کتابخانه در این منطقه به شمار می رود غبار روبی و عطر افشانی صورت گرفت .
شهید تاج فیروزه و خانواده وی از بانیان ساخت کتابخانه در منطقه مروست هستند

همچنین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست از گشایش یافتن نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی  در این منطقه خبر داد .

اکبر رنجبر  افزود:  کتابهای این نمایشگاه  در زمینه های ادبیات ، دینی و مذهبی ، جفرافیا، کودک و نوجوان و …  با تخفیف 50 درصد به معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است .
رنجبرافزود: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاتم ، اداره کتابخانه های عمومی خاتم و کتابخانه عمومی شهید تاج فیروزه مروست برپا شده و تا ده روز دیگر جهت بازدید علاقه مندان در سالن کتابخانه عمومی شهید تاج فیروزه مروست  دایر می باشد .
گفتنی است این مراسم با  حضور مهندس فلاحتی  بخشدار مروست ،اعضای شورای اسلامی شهر مروست ، شهردار، اعضای شورای فرهنگ عمومی، اعضای انجمن کتابخانه های عمومی  و جمعی از مسوولین محلی و اصحاب فرهنگ و هنر مروست برگزار شد.

دو خبر فرهنگی از شهرستان مروست

دو خبر فرهنگی از شهرستان مروست