Print Friendly, PDF & Email

دومین محفل ماهانه طنز استان یزد با محوریت «نوروز ـ سبک زندگی» و موضوع آزاد، چهارشنبه 18 اسفندماه در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

پایگاه خبری یزدباما : به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد از برگزاری دومین برنامه محفل طنز استان «قندشکن» با حضور یکی از طنزپردازان مطرح کشور و جمعی از طنزپردازان یزدی خبر داد.
وحید حسنی افزود: در این محفل که ساعت 19چهارشنبه 18 اسفندماه در نارنجستان هنر حوزه هنری استان برگزار می‌شود، طنزپردازان ایده‌ها و اندیشه‌های خود را در زمینه «نوروز ـ سبک زندگی» و موضوع آزاد ارائه می‌کنند.
وی با بیان اینکه طنزپردازان و علاقه‌مندان به طنز می‌توانند آثارشان را برای ارائه در محفل تا صبح 18 اسفند به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا با شماره 36231400 داخلی 25 تماس بگیرند، اظهار داشت: به بهترین اثر از دیدگاه کارشناسان و مخاطبان جوایزی اهدا خواهد شد.
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان ضمن دعوت از طنزپردازان، شاعران، نویسندگان، هنرمندان و علاقه‌مندان به طنز برای شرکت در این محفل ادبی افزود: علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند در تاریخ یاد شده به حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند.
یادآور می‌شود: محفل ماهانه طنز استان یزد «قندشکن» که امسال همزمان با دهه مبارک فجر فعالیت خود را آغاز کرد، هر ماه با حضور چهره‌های مطرح طنز کشور و طنزپردازان یزدی برگزار خواهد شد.