Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» به شرح زیر است:
ن والقلم و ما یسطرون
جان نباشد جز خبر در آزمون     هر که افزونش خبر، جانش فزون
شهیدان را برکت هایی و شاهدان راعزت هایی است که جز خدا راز آن را نمی داند، روز شهادت «شهید محمود صارمی» به عنوان روز خبرنگار حرکتی بود فرهنگی و معنوی که سربازان جبهه آگاهی و بصیرت را بیش از پیش بشناساند و ارج نهد.
درود خدا بر روان او و بر روان همه شهیدانی که برای انعکاس واقعیت ها و احیای آنها، جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و به وصال معبود شتافتند.
خبرنگاران سازندگان افکار عمومی و زبان گویای مردمند و تجلی گر فریادها، دردها و رنجهایی هستند که در گوشه و کنار جهان و این مرز و بوم و درعرصه زندگی ها و مبارزات جاری است.
استکبار جهانی در دنیای مدرن امروز می کوشد تا با انحراف خبرها و در پرده نگهداشتن نیات ننگین خود خون مظلومان عالم را پایمال کند و با زر و زور و تزویر به عنوان خادمان حقوق بشر جلوه یابد و این خبرنگاران دلسوز، بیدار دل و امین هستند که در انعکاس حقیقت ها به بیداری جهانیان کمک می کنند و موج تحولات سعادت بخش را نوید می دهند.
خدا نوشتن با قلم را آموخت و به قلم قسم خورد بنابراین نوشته های شما باید رنگ خدایی داشته باشد و ارزش انسان‌ها را در تقوی، ایمان و آگاهی رقم زند یعنی هر که بیشتر بداند و با خبر باشد ارزشمندتر است و شما خبرنگاران دلسوز و مومن هستید که آگاهی و امید می‌دهید و احساسات و افکار مردم را آنچنان که باید بر می انگیزید پس درود بر شما.
اینجانب این فرصت زیبا را غنیمت شمرده از زحمات بی دریغ همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان رسانه و جراید، صدا و سیمای جمهوری اسلامی و شبکه های مجازی اخلاق مند تقدیر و تشکر و این روز بزرگ را که روز پاسداشت قلم و اندیشه و اطلاع رسانی است تبریک عرض می کنم و گرامی می دارم و امیدوارم در انعکاس حقایق، در شفاف سازیها و بیداری مردم، ارتقاء سطح فرهنگی و در راسخ نمودن عزم ملی در مسائل انسانی میهن اسلامی در مبارزه با استکبار موفق باشید.
روزتان فرخنده و قلمتان پاینده باد.