Print Friendly, PDF & Email

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه خبرنگاران هستند که بیشترین نقش را در افزایش سطح آگاهی مردم دارند گفت: بزرگترین مأموریت در جنگ شناختی بر دوش خبرنگاران است.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از  خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار حسین زارع کمالی در اولین همایش دیده‌بان صبح که به مناسبت روز قشر بسیج رسانه و سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر از فعالان رسانه در دوران دفاع مقدس که با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان اظهار داشت: از محل و پایگاه بسیج هنرمندان رزمندگان زیادی به جبهه‌ها اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه بیشترین نقش را در نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و بالا بردن سطح آگاهی مردم دارند تصریح کرد: از اصحاب رسانه‌ای که تاکنون در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و مأموریت سنگین خود را به نحو احسن انجام دادند قدردانی دارم اما تا رسیدن به هدف اصلی که نابودی استکبار جهانی است فاصله است.

جانشینان فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: خبرنگاران در مقابله با بیماری منحوس کرونا تاکنون فعالیت زیادی داشتند و در ایام‌الله‌ها به خوبی انعکاس محتوا کردند.

سردار زارع کمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین نقش و اثر را خبرنگاران در بالابردن سطح آگاهی و معرفت مردم دارند و بزرگترین مأموریت هم در جنگ پنجم که جنگ افکار و شناخت‌ها است بر دوش شما است.

وی با اشاره به حوادث و رویدادهای گوناگون در دی‌ماه گفت: قیام مردم قم در ۱۹ دی سبب جلو افتادن و پیروزی انقلاب اسلامی شد، و قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین درگذشت شهادت مردم قم، سپس قیام مردم دارالعباده یزد و استان‌ها،  همین چهلمین روزها منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گفت: دی ماه یاد آورد دهه بصیرت، نماد استقلال، آزادی و بصیرت مردمی است که تا آخرین نفس پای ارزش‌ها ایستادند و ثابت کردند که همواره پایند به اهداف انقلاب و خون شهدا هستند و با احدی شوخی ندارند.

وی افزود: این دهه برای برائت جویی از فتنه‌گران داخلی و خارجی و تجدید میثاق با ولی امر مسلمین است، همچنین در ایام شهادت سردار دلها هستیم کسی که امینتی غرب آسیا مدیون تلاش‌های ایشان تحت ولایت امر مسلیمن محقق شد، ما باید دقت کنیم دلایل به شهادت رساندن چه بود.

زارع کمالی خاطرنشان کرد: هزینه سازش خیلی از مواقع بیشتر از مقاومت است، سردار ما یک مکتب، راه و مدرسه درس‌آموز است و امروز نقش اصحاب رسانه در تدوین و نشر این مکتب بزرگ و اساسی است، اگر خوب کار نشود و خوب تبیین نشود در آینده مباحث دیگری استخراج می‌شود و دشمنان برخی اتفاقات را وارونه به مردم نشان دادند.

وی ادامه داد: مکتب سردار بر گفته از مکتب فاطمی، امام بود همچنین معنویت هم یکی دیگر از مهمترین مؤلفه‌های مکتب سردار دل‌ها بود که تا آخرین لحظات عمر آن را به همراه داشت.