Print Friendly, PDF & Email

آییین  اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان یزد  حضور با حضور جمعی از مسئولین استان یزد  به صورت مجازی برگزار شد و در پایان به برگزیدگان این جشنواره جوایزی اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما؛ در قسمت پایانی آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان یزد، آرای هیئت داوران بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی یزد به این شرح اعلام شد:

بخش پوستر و بروشور:
تقدیر: هیئت داوران به اتفاق آرا با اهدای لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال از امیرحسین سالاری طراح پوستر و بروشور نمایش حوض نقاشی تقدیر به عمل آوردند.
طراح برگزیده: جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۷ میلیون ریال به مجتبی موسوی طراح پوستر و بروشور نمایش نقطه آبی در میان حافظه‌ای کبود اهدا شد.

بخش طراحی نور:
تقدیر: هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال از از پاشا بدرود طراح نور نمایش نقطه آبی در میان حافظه کبود تقدیر به عمل آوردند.
طراح نور برگزیده: جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۷ میلیون ریال به حامد بیک و احسان نیک محضر برای نمایش خواهرم منم ایسمنه اهدا شد.

بخش موسیقی
تقدیر: هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال از حسین افروز آهنگساز موسیقی نمایش میوه‌ممنوعه تقدیر به عمل آورد.

موسیقی برگزیده: جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۷ میلیون ریال به مجتبی حسینی آهنگساز نمایش خواهران منم ایسمنه اهدا شد.

بخش طراحی لباس:

تقدیر: هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال از احمد ندافی طراح لباس نمایش «خواهرم منم ایسمنه» تقدیر به عمل آورد
طراح برگزیده: جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۷ میلیون ریال به پاشا بدرود برای طراحی لباس نمایش «نقطه آبی در میان حافظه کبود» اهدا شد.

بخش طراحی صحنه:
تقدیر: هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال از علیرضا کاغذگران و احسان نیک محضر طراح صحنه نمایش خواهرم منم ایسمنه تقدیر به عمل آورد.
طراح برگزیده صحنه: جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۷ میلیون ریال به پاشا بدرود برای طراحی صحنه نمایش نقطه آبی در میان حافظه کبود اهدا شد.

بخش بازیگری زن:
جایزه ویژه: هیئت داوران به اتفاق آرا با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال از آدرینا عالم رجبی بازیگر خردسال و با استعداد نمایش حوض نقاشی تقدیر به عمل آورد.
رتبه سوم: (هیئت داوران در این بخش دو برگزیده داشت)
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به طور جداگانه به الهام مباشری بازیگر نمایش «آه بی بی» و تارا انتظاری بازیگر نمایش نقطه آبی در میان حافظه کبود اهدا شد.
رتبه دوم: (هیئت داوران در این بخش نیز دو برگزیده داشت)
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به طور جداگانه به سهیلا ستوده نیا و مریم هاشمی بازیگران نمایش خواهر منم ایسمنه اهدا شد.
رتبه اول: (هیئت داوران در این بخش هیچگونه برگزیده ای نداشت)

بخش بازیگری مرد:
تقدیر: هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال از دو بازیگر نمایش های این جشنواره تقدیر به عمل آورد.
حسن طهماسب بازیگر نمایش «دو به دل»
سعید خبیری بازیگر نمایش «حوض نقاشی»
رتبه سوم: (هیئت داوران در این بخش دو برگزیده داشت.)
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ ۸ میلیون ریال به طور جداگانه به محمد مهدی مالکی بازیگر نمایش نقطه آبی در میان حافظه کبود و محمد خیراندیش بازیگر نمایش خواهرم منم ایسمنه اهدا شد.
رتبه دوم: (هیئت داوران در این بخش نیز دو برگزیده داشت)
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به طور جداگانه به محمد پارسایی خواه بازیگر نمایش «نقطه آبی در میان حافظه کبود» و صائب حائری زاده بازیگر نمایش «خواهرم منم ایسمنه» اهدا شد.
رتبه اول: (هیئت داوران در این بخش نیز هیچگونه برگزیده ای نداشت)

بخش نمایشنامه نویسی:
تقدیر: هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال از جلیل امیری نویسنده نمایشنامه «دو به دل» تقدیر به عمل آوردند.
رتبه سوم: (هیئت داوران در این بخش دو برگزیده داشت)
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ ۸ میلیون ریال به طور جداگانه به نمایش محسن عالم زاده نویسنده نمایش حوض‌نقاشی و وحید آبرود نویسنده نمایشنامه نقطه آبی در میان حافظه کبود اهدا شد.
رتبه دوم: جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به ابوالفضل سلیمی نویسنده نمایشنامه «آه بی بی» اهدا شد.
رتبه اول: جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۵ میلیون ریال اهدا احمد ندافی نویسنده نمایشنامه خواهر منم ایسمنه اهدا شد.

بخش کارگردانی:
رتبه سوم: جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ ۸ میلیون ریال اهدا به مجتبی لاله زاری کارگردان نمایش «حوض نقاشی» اهدا شد.
رتبه دوم: جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به پاشا بدرود کارگردان نمایش نقطه آبی در میان حافظه کبود اهدا شد.
رتبه اول: جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۵ میلیون ریال اهدا به سعید یوسفی به آقای علیرضا زارع کارگردانان نمایش خواهرم منم ایسمنه اهدا شد.

و اما در بخش نمایش برگزیده برای معرفی به سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نمایش «خواهرم منم ایسمنه» به کارگردانی سعید یوسفی و علیرضا زارع و نمایش «نقطه آبی در میان حافظه ای کبود» به کارگردانی پاشا بدرود انتخاب شدند.
گفتنی است بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان یزد از سوم تا پنجم دی ماه ۹۹ به همت انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت مجازی برگزار شد.