Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛ علی غیاثی ندوشن  با اشاره به اینکه یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه، مستند و داستانی رضوی یزد از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در یزد برگزار می‌شود، اظهار داشت: فراخوان شرکت در جشنواره منتشر شده و هنرمندان از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌کنند.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به تجربه برگزاری دوره‌های قبل این جشنواره در استان یزد، سعی شده برنامه‌های متنوع و با کیفیت مناسب پیش از برگزاری آئین اختتامیه جشنواره در استان یزد برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد ادامه داد: در دهمین دوره این جشنواره که سال گذشته برگزار شد، هشت گام پیش از برگزاری آیین اختتامیه در نظر گرفته شده بود که با استقبال خوب هنرمندان روبرو شد.

غیاثی ندوشن به تدوین گام‌های ابتدایی برای یازدهمین دوره جشنواره اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته فیلم‌سازان یزدی استقبال خوبی از جشنواره رضوی یزد داشتند و در مجموع ۵٧ فیلم از آن‌ها به سه دوره هشتم تا دهم این جشنواره ارسال شده بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد در ارتباط با زمان اکران این آثار گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، این آثار در روزهای ٢٣ تا ٢۶ خرداد و هر روز در سه سانس اکران می‌شود.

غیاثی ندوشن با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح کمی و کیفی آثار تولید شده توسط هنرمندان یزدی، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکران این آثار در ماه مبارک رمضان قرار گرفته، در هر روز از زمان اکران آثار، در مراسمی با حضور اعضای هیئت انتخاب و جمعی از منتقدین، جلسه نقد و بررسی آثار پس از افطار برگزار می‌شود.