Print Friendly, PDF & Email

در آستانه فرارسیدن میلاد با سعادت بانوی قدسیه مطهره حضرت فاطمه معصومه (س)روز دختر و آغاز دهه کرامت اولین شب فرهنگ و هنر اشکذربرگزار شد.

پایگاه خبری یزد باما : به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر اولین شب فرهنگ و هنر با حضور شخصیتها چهره های سیاسی و فرهنگی علمی و هنری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی حکیمیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر ضمن عرض خیر مقدم به حاضران و تبریک ‌پیشاپیش دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر، هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادن به مقام شامخ حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر ذکر کرد و اظهار امیدواری نمود تا با همراهی و همیاری و مساعدت مسئولین امر، رویدادهای دیگر فرهنگی و هنری در شهرستان اشکذر نیز محقق و اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد با وجود محدودیت های بهداشتی، مالی و مکانی پس از تلاش چند روزه مجموعه پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعی بر هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه شده است که با همکاری موسسه فرهنگی هنری مجمر عشق به اجرا درآمد.

در مراسم اولین شب فرهنگ و هنر که هنرمندان در رشته های مختلف هنری (شعر و شاعری ،مرشد زورخانه،چاووشی خوانی،تئاتر، خوانندگی ، تعزیه ، موسیقی،عکاسی،و…)حضور داشتند