Print Friendly, PDF & Email
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به پیچیدگی و درون گرایی حوزه هنر گفت: استعدادیابی یکی از نیازهای حوزه فرهنگ و هنر است.

پایگاه خبری یزدباما؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛ « مجید جوادیان زاده» در نشست برنامه ریزی جشنواره « استعدادیابی» در شهرستان اشکذر با حضور مسئولین این شهرستان گفت: شهرستان اشکذر با وجود ظرفیت ها کمتر دیده شده که می توانیم از طریق برنامه های مختلفی از جمله استعدادیابی در جهت شناسایی و معرفی این ظرفیت ها گام برداریم.

وی افزود: با توجه به درون گرایی و پیچیده بودن هنر شاهد عدم وجود استعدادیابی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم که باید با برنامه ریزی این استعدادها را شناسایی و معرفی کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: امروز بایستی مطالبه هنرمندان و رسانه در راستای استعدادیابی قرار گیرد تا ظرفیت های ناشناخته به جامعه معرفی شوند و در جهت اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان ها حرکت کنیم.

جوادیان زاده با اشاره به برگزاری جشنواره استعدادیابی گفت: خوشبختانه دغدغه مناسبی در خصوص شناسایی و معرفی استعدادها در شهرستان اشکذر بوجود آمده است که امیدواریم ادامه پیدا کند.