Print Friendly, PDF & Email

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد گفت: ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ابوذر است و علاقه‌مندان به شرکت می‌توانند آثار خود به آدرس اینترنتی www.basijrasaneh.ir ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری یزد یزد باما ؛دبیر برگزاری این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد گفت : رویکرد دومین دوره این رویداد استانی را آموزش و تقویت ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای برای اثرگذاری بیشتر در حوزه جهاد تبیین است.

وی افزود : دومین جشنواره ابوذر در استان یزد دارای ۱۱ قالب خبری مختلف و ۱۱ محور ملی و سه محور استانی است..

رضازاده گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست را قالب‌های تعیین شده برای این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: تولید محتوای رسانه‌ای ویژه جامعه ایثارگری یزد، گردشگری یزد با محوریت فرهنگی اسلامی و دستاوردهای دانش بنیان در حوزه آب و پزشکی هم محورهای استانی تعیین شده در این دوره جشنواره ابوذر است.

وی با بیان این‌که هر کدام از آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید در یکی از رسانه های رسمی و مجوز دار استان منتشر شده باشد، تأکید کرد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ تا۱۴۰۱/۰۸/۱۵ منتشر شده باشد.

دبیر جشنواره ابوذر در استان یزد درخصوص جوایز نفرات برتر این دوره نیز خاطرنشان کرد: قرار است به نفرات برتر هر بخش علاوه بر جوایز نقدی یک سری جوایز غیرنقدی ارزشمند نیز اهدا شود.