Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ حمید رضا عمادی ؛ مراسم رونمایی از کتاب «جرعه جرعه مستی » که کار پژوهش و تدوین آن را علیرضا احرامیان پور از شاعران استان بر عهده داشته است شب گذشته با حضور محمدی مشاور فرهنگی استاندار ،جوادیان زاده مدیر کل دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری ؛علی غیاثی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونین این اداره و روسای انجمن های ادبی شهرستان یزد و جمعی از پیشکسوتان شعر و ادب و  علاقه مندان به این حوزه برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این مراسم در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت حوزه شعر و ادب از  تلاشهای علیرضا احرامیان پور  برای آماده سازی و  چاپ کتاب«جرعه جرعه مستی» با موضوع انتظار که البته با  تاخیر ده ساله به چاپ رسیده و  مجموعه  شعر شاعران یزدی پیرامون موضوع انتظار است تقدیر  کرد و شعرا و ادب دوستان را به شرکت در کنگره شعر توحیدی که یکم خرداد ماه در شهرستان میبد برگزار می شود دعوت نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد  در ادامه ضمن تشکر از تلاشهای انجمن های ادبی  و همچنین شورای شعر شهرستان یزد  گفت : انجمن ها بایستی دارای هویت و جایگاهی شناخته شده و مستقل باشند

وی تصریح کرد : اداره ارشاد به دنبال انجمن و انجمن داری نیست بلکه به دنبال  برنامه هایی برای حمایت از انجمن ها و ساماندهی و ایجاد یک تشکل منسجم برای شعرای استان است که چگونگی آن در حال بررسی است که به زودی اعلام می شود .

همچنین در این مراسم برخی  از شعرا به خواندن اشعار خود پیرامون موضوع انتظار پرداختند.

لازم به ذکر است کتاب ارزشمند،«جرعه جرعه مستی » به کوشش علیرضا احرامیان پور با تخلص “ع. ا. نوید” که خود از شعرای استان یزد می باشد و سالهاست مسئولیت ریاست انجمن ادبی جیحون را بر عهده دارد  آماده چاپ گردیده است که  پیش از این نیز در حوزه شعر و ادب، چند مجموعه از وی منتشر شده است.باغ الماس، غربت کوثر، شعر ناب و … از دیگر آثار این شاعر یزدی است.

 [metaslider id=4465]