Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما؛به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: نمایشنامه «مقام استادی» به نویسندگی جلال تهرانی و کارگردانی سجاد سعادتجو از هشتم تا یازدهم دی ماه در پلاتو حوزه هنری یزد به اجرا در خواهد آمد.

سجاد سعادتجو با بیان اینکه این اثر در ژانر کمدی اجتماعی روایت می شود، گفت: موضوع نمایش درباره خانواده ای است که به خاطر قبولی فرزندشان در امتحانات پایان سال قصد دارند برای تهیه جایزه به سیاره ای دیگر بروند که … .
وی افزود: حسین خانی، حسین صباغ، رضوان مختاری، امین محمدی نیا، مجید عظیمی نیا، مجتبی ملک ثابت، مینا زمانی و کوثر کهدویی خوانش گران این نمایش هستند.
سعادتجو ادامه داد: خوانشگران همزمان با اجرای متن، کار افکت و فضا سازی نمایشنامه را هم بر عهده دارند.
کارگردان «مقام استادی» که طراحی لباس این نمایش را انجام داده، افزود: طراحی و اجرای گریم نمایش نیز به عهده محمد مهدی هدایتی است.به گفته وی این نمایشنامه خوانی با رویکرد طنز و شیوه اجرایی متفاوت به اجرا در می آید.
سجاد سعادتجو متولد 1369 در یزد، دارای مدرک کارشناسی کارگردانی نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تبریز است.
وی فعالیت هنری خود را در زمینه تئاتر و هنرهای تجسمی از سال 1387 آغاز کرده و ضمن شرکت در جشنواره های مختلف حائز رتبه هایی نیز شده است.
نمایشنامه خوانی «مقام استادی» از سه شنبه هشتم دی ماه به مدت چهار روز از ساعت 19 در پلاتو حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی اجرا خواهد شد.
اجرای «مقام استادی» در پلاتو حوزه هنری یزد

اجرای «مقام استادی» در پلاتو حوزه هنری یزد


magham ostadi