Print Friendly, PDF & Email

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اعلام کرد: ۶۲ فعالیت در کانون پرورش فکری برای کودکان محروم در قالب پویش پیک امید ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایسنا یزد،«سید حسین پیغمبری» هدف از راه‌اندازی پویش «پیک امید» در کانون پرورش فکری را خدمات‌دهی به کودکان محروم و حاشیه شهر یزد در قالب کلاس‌های فرهنگی، هنری و ادبی ذکر کرد  و افزود: در همین رابطه ۶۲ فعالیت در کانون پرورش فکری برای این کودکان در نظر گرفته شده که در قالب این پویش به آنها ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در حال حاضر در مناطق حسن‌آباد، صدرآباد و اسکان شهر یزد در حال اجراست ولی با خریداری کانکسی در همین رابطه تلاش داریم تا این خدمات را به صورت سیار در تمام مناطق محروم شهر به کودکان ارائه دهیم.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: به دنبال پایان یافتن دوره‌های تابستانه کلاس‌های کانون پرورش فکری کودکان، درصدد تشکیل دوره‌های جدیدی با ۱۳ عنوان در حوزه‌های ادبی، فرهنگی، هنری و علمی برای کودکان و نوجوانان هستیم.

پیغمبری در خصوص نحوه شرکت کودکان در کلاس‌های کانون نیز یاداور شد: علاقه‌مندان در دو گروه سنی «کودک» (۷ تا ۱۲ سال) و «نوجوان» (۱۲ تا ۱۷سال) می‌توانند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir ، رشته مدنظر خود را انتخاب و در کارگاه‌های مربوطه نام‌نویسی کنند.