Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از ارسال ۳۸ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره خشدلانه خبر داد و گفت: آثار رسیده به جشنواره امسال از نظر کمیت به نسبت سال گذشته رشد صد درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ محمد فکر با بیان اینکه کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره خشدلانه به نسبت سال اول بالاتر است، گفت: هیات انتخاب این دوره از جشنواره با دقت نظر و سخت گیری بیشتری نسبت به گزینش آثار بخش مسابقه اقدام کرده است که امیدوارم در نظر مردم نیز همین گونه نمود پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه ۱۸اثر در قالب نمایش کوتاه و ۲۰ استندآپ کمدی به دبیرخانه ارسال شده است، افزود: از این تعداد شش نمایش کوتاه و هفت استند آپ کمدی به بخش مسابقه راه یافته اند.
رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آثار بخش استند آپ کمدی را متعلق به اسماعیل ملانوری، کتایون محمدی، میثم پورمنش، محمد خدایی، عارفه راسخی، فرشته مصاح و ابوالفضل سالاری دانست و خاطرنشان کرد: آثار محمد پارسایی خواه، مسعود غیاثی، مهدی مالکی، حامد میرعبدالهی، ستاره توانگر و ابوالفضل دهقان منشادی نیز در بخش بخش نمایش طنز به مسابقه راه یافته اند.
وی یادآور شد: تفاوت جشنواره امسال با سال گذشته در نحوه اجرای آثار راه یافته به بخش مسابقه است به طوریکه آثار راه یافته به بخش مسابقه طی روزها سوم تا ششم دی ماه به دلیل محدودیت های کرونایی از طریق فضای مجازی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به نشانی @yazdfarhang به نمایش درخواهد آمد.
رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گفت: این جشنواره در سال گذشته موفق شد تا استعداد های حوزه طنز و استند آپ استان را شناسایی کند که به نظر می رسد در سال دوم نیز در این حوزه موفق عمل کرده باشد.