Print Friendly, PDF & Email

در نشست هایی جداگانه با حضور «آیت الله سید کاظم مدرسی » قائم مقام شورای حوزه های علمیه استان و امام جمعه بخش مرکزی یزد در زمینه تداوم کمک های مومنانه از سوی خیرین و معتمدین بخش مرکزی و پیوستن بازاریان یزد به رزمایش مواسات تاکید و در این زمینه تبادل نظر و برنامه ریزی لازم انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری یزد باما ، جمعی از خیرین و معتمدین بخش مرکزی به دعوت آیت الله مدرسی با حضور در حسینیه احمدآباد ملاباشی در راستای تداوم کمک های همدلانه به اقشارنیازمند به ویژه آسیب دیدگان از بیماری کرونا تشکیل جلسه داده و به بیان دیدگاه ها ی خود برای جهت دهی مناسب توانمندی های موجود در این زمینه پرداختند.

همچنین در نشستی دیگر نیز که با حضور خیران و معتمدین بازار در مسجد فرط یزد برگزار شد تمهیدات لازم نسبت به توزیع مناسب کمک های خیرانه در ماه مبارک رمضان با محوریت مساجد و ائمه جماعات برای حمایت از آسیب دیدگان اندیشیده شد.

«آیت الله سیدکاظم مدرسی» در این زمینه بیان کرد:بسته های معیشتی در سه نوبت و به صورت نقدی و اقلام مصرفی با رعایت ضوابط و بر مبنای بانک اطلاعاتی تهیه شده از اقشار آسیب پذیر به صورت متمرکز و هدفمند توزیع می شود.

مدرسی با قدردانی از فعالیت خیرین به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان، افزود: رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه های ستاد استانی کرونا در ایام ماه مبارک رمضان ضرورت دارد و باید در برنامه های مختلف پیش رو حفظ سلامت جامعه را نیز مورد توجه قرار دهیم.

قائم مقام شورای حوزه های علمیه استان گفت:ماه مبارک رمضان فرصت خود شناسی، خداشناسی، تقویت همدلی و فرهنگ دینی در جامعه است و به لطف پروردگار امیدواریم بتوانیم از برکات معنوی این ماه بهره مند شده و در تقویت همبستگی و همدلی پیشگام باشیم.