Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد ؛ذر این نشست صمیمی که با حضور کتابداران یزدی در کتابخانه امام علی(ع) برگزار شد، محمد اللهیاری، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای دقایقی میهمان تلفنی نشست بود و از کتابداران شرکت‌کننده در این طرح قدردانی کرد.

وی در این ارتباط تلفنی، ضمن تقدیر از حرکت فرهنگی “لذت کتاب” در استان یزد، این طرح را الگویی شایسته برای معرفی به سایر استان‌ها دانست.

سلسله نشست‌های “لذت کتاب” از اردیبهشت ماه سال 94 به همت چند تن از کتابداران استان یزد و با هدف مطالعه گروهی، آشنایی با حوزه‌های پرمخاطب کتاب و دست‌یابی به قدرت مشاوره کتاب راه اندازی شد و با مشارکت کتابداران، تاکنون 10 نشست با محوریت کتاب های معرفی شده برگزار شده است.

در این نشست‌ها، کتاب‌های “کافه پیانو”، “سهم من”، “شهر خدا”، “پروانه‌ای روی شانه”، “روی ماه خداوند را ببوس”، “هستی”، “روزی که تقدیرم را نوشتی”، “ناتور دشت”، “بادبادک باز” و “آقای سلیمان می‌شود من بخوابم” مطالعه و مورد بررسی کتابداران قرار گرفته است. همچنین در برخی از نشست‌ها، نویسندگان کتاب‌ها به صورت حضوری یا تلفنی میهمان کتابداران شده و نقد و نظر آنها را دریافت کرده‌اند.