Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های یزد،گفت:زبان هنر می تواند تنش هایی که در استان یزد با آن مواجه هستیم را حل و فصل نماید.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛ مجید جوادیان زاده در ورک شاپ مستند سازی که به همت مهرداد اسکویی در یزد برگزار شد با بیان این خبر،افزود:برای نمونه در مبحث کم آبی و تنش هایی که با آن مواجه هستیم در صورتیکه هنرمندان حوزه مستند و سینما بتوانند تصویری هنرمندانه از مشکلات و حتی برخی سیاست هایی که حاکمیت بدنبال آن است ارائه دهند به طور حتم با کاهش این آسیب های اجتماعی مواجه می شویم.
وی همچنین اظهار داشت:میراث جهانی یزد هنوز آنطور که شایسته و بایسته است به مردم کشور و حتی جهان بخوبی معرفی نشده است که باز هم هنرمندان مستند و سینما می توانند با جلوه گری از زیبایی های این شهر کهن از فرهنگ و تاریخ یزدی ها بخوبی دفاع نمایند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد که زبان هنر همچنین می تواند پیامی سرشار از امید و نشاط را به مردم منتقل نماید.
وی درپایان با تقدیر از مهرداد اسکویی مدرس کارگاه مستند سازی،اظهار داشت:برگزاری چنین دوره های اموزشی می تواند در ارتقاء هنر مستند سازی و سینمای در یزد مثمر ثمر واقع شود.