Print Friendly, PDF & Email

مسئول  بسیج هنرمندان یزد گفت: رویداد سراسری گذر هنر با اجرای ۱۲ نمایش خیابانی از ۱۹ تیر ۱۴۰۲ آغاز و در سه شهرستان استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خیری یزد باما به نقل از خبرگزاری فارس – یزد،سعید دهقان، مسئول  بسیج هنرمندان استان یزد  اظهار داشت : رویداد سراسری نمایش‌های خیابانی با عنوان «گذر هنر» به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه می‌پردازد که محوریت این برنامه در استان یزد عفاف و حجاب است.

وی افزود: بنا داریم با برنامه ریزی منسجم و مستمر و همچنین با استفاده از ابزار هنر که تاثیرگذارترین و ماندگارترین روش تبلیغ و تبیین است به مسئله عفاف وحجاب بپردازیم.

دهقان گفت: مسئله عفاف و حجاب امروزه از مباحث چالشی جامعه ماست و دشمن در جهت تخریب ذهن جوانان با اولویت از بین بردن حریم عفاف و حجاب نهایت توان و تلاش خود را انجام می دهد.

مسئول  بسیج هنرمندان استان یزد تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی زیست عفیفانه سازمان بسیج هنرمندان استان با همکاری و هماهنگی مدیریت شهری  نمایشنامه‌های «من عروسک نیستم» و «هم اتاقی» را در ۱۲ مکان مختلف در سطح شهرستان‌های یزد و اردکان و میبد برگزار می‌نماید.

وی در پایان گفت: از مردم هنر پرور و هنر دوست استان یزد دعوت می‌کنیم با تماشای این نمایش های خیابانی مایه دلگرمی و انگیزه دهی هرچه بیشتر هنرمندان هم استانی باشند.