Print Friendly, PDF & Email

در چهارمین روز از هفته بسیج، جشنواره فرهنگی، هنری بسیجیان یزد روز دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان و هنرمندان در حسینیه ثارالله این شهر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد ، در این جشنوراه ۲۰۰ تیم بسیجی به صورت مجازی و ۱۶ تیم به صورت حضوری نسبت به تولید انواع محتواهای فرهنگی هنری در ۱۰ رشته طراحی پوستر، ساخت بازی، تولید نرم‌افزار اندروید، انیمیشن، موشن‌گرافی، ساخت فیلم و کلیپ، شعر، داستان‌نویسی، خوشنویسی و دلنوشته فعالیت دارند.

این رویداد بزرگ فرهنگی، هنری با محوریت دومین کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید دارالعباده یزد با رمز«یا امام حسن عسکری(ع)» تا زمان برگزاری مراسم شهدا در اسفندماه امسال با همکاری نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج و همکاری نهادهای فرهنگی و آموزشی ادامه دارد .

فرمانده سپاه الغدیز یزد گفت: ترویج صحیح سبک زندگی ایرانی اسلامی جزو مهمترین رسالت‌های حوزه فرهنگی در شرایط کنونی است که دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی هستند و این توطئه را با تولید محصولات فرهنگی غربی اجرایی می‌کنند.

سرتیپ رضا پورشمسی در این مراسم با بیان اینکه  حفظ اصل نظام، ولایت فقیه و حراست از ارزش‌های دینی باید ملاک عمل تولیدکنندگان محصولات فرهنگی قرار گیرد اظهار کرد: ما به عنوان یک شیعه باید تلاش کنیم تا جامعه اسلامی را برای ظهور امام عصر(عج) آماده سازیم.

وی خاطر نشان کرد: حوزه فرهنگی به عنوان یکی از بخش‌های  راهبردی انقلاب اسلامی زمانی برای این نظام موثر است که در مسیر اندیشه ولایی و اسلامی حرکت کند و بسیج از جمله نظامات انقلاب است که تاکنون کمترین تغییرات را نسبت به دیگر نظامات حکومت اسلامی داشته و به همین دلیل امروز منشأ برکات فراوانی است.

۴۰ برنامه شاخص هفته بسیج در یزد از ۳۰ آبان آغاز شد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.