Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره قران عترت و نماز اموزش و پرورش استان یزد از برگزاری اولین «جشنواره هنر قرآنی دانش» در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از خبرگزاری ایسنا – یزد؛«سعید غفاریان» از برگزاری اولین جشنواره هنر قرآنی با عنوان «دانش» در یزد خبر داد و گفت: این جشنواره در سطوح مختلف دانش آموزی با هدف ارتقای سطح دانش قرآنی آنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از انتخاب این نام برای جشنواره  این است که در ابتدا بتواند تداعی کننده یاد و خاطره شهید قرآنی حاج حسن دانش بوده و ایشان را به عنوان یک الگوی مناسب برای نسل جوان به دانش آموزان معرفی کند و در ادامه چون جشنواره با محوریت دانش آموزان برگزار می‌شود، این نام تداعی کننده این موضوع نیز باشد.

غفاریان تصریح کرد: مورد دیگری که در انتخاب نام مد نظر گرفته شده این است که در حاشیه برگزاری جشنواره، دوره های آموزشی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده که می تواند تاثیر مهمی در افزایش دانش قرآنی دانش آموزان داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی این جشنواره، رئیس اداره قران عترت و نماز اموزش و پرورش استان در پایان تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید «سردار قاسم سلیمانی» این رویداد قرآنی با یاد و بزرگداشت این شهید والامقام برگزار خواهد شد.