Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛ در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با قدردانی از تلاش های فعالان حوزه نمایش،افزود:سال گذشته روند روبه جلویی دراین عرصه با هفته تئاتر رقم خورد.
علی غیاثی ندوشن با بیان اینکه هفته تئاتر با رویکرد آموزشی برگزار شد،تاکیدکرد که این دوره های آمورشی با جدیت از سوی انجمن نمایش و امورهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد پیگیری می شود تا درراستای توانمند سازی هنرمندان نمایش بتواند یک گام روبه جلو باشد.
وی در ادامه به نقش موثر انجمن های فرهنگی و هنری اشاره کردو گفت:اگر انجمن های فعال و موثری داشته باشیم مطمئنا برنامه های زیاد فرهنگی و هنری در استان یزد رقم می خورد.
به گفته وی،در روزهای آینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد درراستای تقویت انجمن های فرهنگی و هنری قدم های خوب و خوشحال کننده برخواهد داشت.
وی گفت:تلاش خواهیم کرد که انجمن های توانمند و حرفه ای داشته باشیم تا آنها بتوانند برنامه های موثری فرهنگی و هنری دردر استان یزد اجرا نمایند.معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد هم با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر استان یزد گفت:فراخوان این جشنواره منتشر شده است.سید خلف حوتی نژاد افزود:این جشنواره طی چند ماه آینده با برگزاری مطلوبی اجرا می شود.
وی بااشاره به اجراهای پربار و مطلوب هنرمندان نمایش استان یزد طی یکسال گذشته اظهار امیدواری کرد:این جشنواره در حد بالایی برگزار شود.محمود دهقان هراتی هم در این مراسم گفت:بزودی انتخابات انجمن نمایش استان یزد برگزار می شود.
پایان بخش این مراسم که همراه با مراسم تجلیل و قدردانی بود از خانواده های مرحوم ارکان و عربشاهی که از هنرمندان سرشناس تئاتر استان یزد بودند انجام شد.تقدیر از حمید رضا عمادی و دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز از دیگر برنامه های اردیبهشت تئاتر استان یزد بود.

[metaslider id=4509]