Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ؛ سید ابوالفضل موسوی بیوکی،نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی،ضمن گرامیداشت روز صنایع دستی،این روز را به هنرمندان و صنعتگران هنری تبریک گفت.

“بسمه تعالی”

هنرمندان همواره با آثار فاخر خود مقصودی را بیان داشته و رمز و رازی را آشکار ساخته اند و دستان  نقش آفرین نیز روایتگر هنر و ذوق مردم هر منطقه از نسلی به نسل دیگر هستند.

استان یزد با آثاری فاخر و به جای مانده از دوران گذشته و جریان زنده ابعاد فرهنگی و هنری آن در امروز،گنجینه ای رو به تاریخ جهان دارد.جایگاه رفیع و ظرفیت های وسیع صنایع دستی در اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان نیز نشانگر ذوق هنری ،پشتکار و نگاه ارزشمند هنر دوستان این دیار است.

ضمن تبریک روز صنایع دستی و آرزوی موفقیت روز افزون برای هنرمندان و صنعتگران هنری پر افتخار و توانمند استان یزد که آثارشان همواره پیام آور تمدن،سختکوشی و تجلی مفاهیم عجین شده با زندگی مردم می باشد.امید است بتوانیم در کنار یکدیگر برای حفظ و تقویت این ثروت بزرگ و تجلی آن به صورت رکن مهم حیات فرهنگی جامعه،تلاش و علاوه بر بهره مندی از بسترهای اقتصادی این مهم ،نقش ارزشی-اجتماعی آن را پر اهمیت قلمداد نماییم.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی

نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی