Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری هفته فیلم و عکس یزد خبر داد.

پایگاه خبری یزد باما ، به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، علی غیاثی ندوشن با اعلام این خبر افزود:این برنامه از سوم الی پنجم مهرماه در مجتمع امام علی(ع) یزد برگزار می شود.به گفته وی، این برنامه از ساعت ١٨:٣٠ الی ٢٣به مدت سه روز در تاریخ یاد شده برگزار خواهد شد.
وی اکران فیلم های هنرجویی و نقد و بررسی،گزیده کارنامه دو فیلمساز،اکران فیلم های پیشکسوتان استان،یادبود هنرمند قید محمد رضا عربشاهی و نمایشگاه عکس گروهی عکاسان استان یزد را از اهم برنامه های هفته فیلم و عکس یزد اعلام کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین اظهار داشت: تجلیل از اکبر الفت هنرمند عکاس استان یزد را از برنامه های ویژه هفته فیلم و عکس یزد است.

لازم به ذکر است از جمله فیلمهایی که در این هفته به نمایش در می آید فیلمهای احمد صراف یزدی با عنوان «مازاری» ، «آقای الفت » ،«گاهی فقط عشق» است که فیلم مازاری نگاهی کوتاه به یکی از حرفه های فراموش شده یزد ، حناسایی دارد.
فیلم آقای الفت پرتره ای از یکی پیشگامان عکاسی معاصر و انقلاب یزد و فیلم گاهی فقط عشق که روایتی از عشق به بودن در زندگی یکی از مفاخر پزشکی یزد دکتر هدی مرتاض است.