Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد گفت: امسال ششمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی همزمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم‌های این جشنواره در یزد و ۲ شهرستان میبد و بافق برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، یرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد گفت: امسال ششمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی همزمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم‌های این جشنواره در یزد و ۲ شهرستان میبد و بافق برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مجید جوادیان زاده افزود: سینماهای تک یزد، نگار میبد و آهن شهر بافق میزبانان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره فیلم فجر در استان یزد هستند.

وی ادامه داد: تمامی ۱۶ فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره از پانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه در هر سه سینمای یاد شده اکران می شود.

جوادیان زاده تصریح کرد: فروش بلیط فیلم های این جشنواره بصورت اینترنتی انجام می شود و سینماها با دستورالعمل ستاد ملی کرونا باید با ۳۰ درصد ظرفیت میزبان تماشاگران شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: شهرستان های بافق و میبد نخستین تجربه برگزاری این جشنواره و نمایش فیلم های سودای سیمرغ را تجربه می کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، برنامه جدول اکران فیلم‌ها و خبرهای تکمیلی بزودی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.