Print Friendly, PDF & Email

برگزیدگان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان یزد در مراسمی با حضور مسئولان معرفی و تجلیل شدند.
به گزارش پایگاه خبری یزدباما ؛ امیررضازاده فرخ، دبیر برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان یزد در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: اختتامیه این دوره جشنواره که با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یزد و جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد.
وی افزود: در بخش عکس این دوره جشنواره، مجید دهقانی زاده از خبرگزاری مهر تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.
دبیر برگزاری جشنواره ابوذر یزد گفت: در بخش گزارش ویدئویی، زهرا برادران از خبرگزاری فارس و سیده سکینه میرطاهری از خبرگزاری صدا و سیما در قالب‌های مختلف موفق به کسب تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی شدند و مسعود زارع از خبرگزاری ایسنا، کبری دانشی از خبرگزاری ایرنا، فائزه شجاعی فر از خبرگزاری صدا و سیما و سجاد میرشریف از خبرگزاری صدا وسیما در قالب‌های مختلف مقام دوم و مهدیه رضایی مهر از خبرگزاری صدا وسیما مقام سوم شدند.
رضازاده تصریح کرد‌:‌ در بخش گزارش تحلیلی هم سیده سکینه میرطاهری از خبرگزاری صدا و سیما مقام اول را کسب کرد، نیره شفیعی پور از خبرگزاری مهر مقام دوم و فاطمه عبدلی از یزدآوا مقام سوم را کسب کرد.
در بخش گزارش خبری، نیره شفیعی پور از خبرگزاری مهر عنوان دوم را کسب کرد و سمانه ملازینلی از اوای رسا سوم شدند.
مقام اول بخش یادداشت به فاطمه شریفی از خبرگزاری ایمنارسید و مریم هدایتی از طلوع یزد نیز سوم شد.
در بخش مصاحبه نیز محمدرضا جایروند از خبرگزاری صدا و سیما و زهرا برادران از خبرگزاری فارس عنوان اول، محمد کلماتیان از یزدرسا مقام دوم و سمیه گلاگیریان از خبرگزاری بازار مقام سوم را کسب کردند.
دبیر جشنواره خاطرنشان کرد:‌ در بخش موشن گرافی، مهسا زینی از رسانه‌ی آزاد مقام اول را کسب کرد و در بخش مستند هم محمد مصدق اردکانی از سایت خبرمقام دوم و صدیقه فلاحتی از باشگاه خبرنگاران سوم شد.
رضازاده بیان کرد:‌ در بخش تیتر این دوره از جشنواره محمدکلماتیان از یزد رسا مقام دوم را کسب کرد، محمدرضا جایروند از خبرگزاری صدا و سیما و فاطمه شریفی از خبرگزاری دفاع مقدس در قالب‌های مختلف سوم شدند.
وی ادامه داد: سوسن شکوفه نیز مقام اول بخش اینوگرافی را به دست آورد و مهسا زینی نیز در این بخش دوم شد.
دبیر برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان یزد در خصوص نحوه ارزیابی آثار برگزیده و تعیین جایزه نقدی برای هر اثر نیز خاطرنشان کرد: یک تیم متشکل از هیأت داوران جشنواره و اعضای هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه تشکیل و برای هر بخش جشنواره متناسب با بودجه در اختیار سازمان مبالغ حداقلی و حداکثری تعیین شد.
وی افزود:‌ بنا به تصمیمات گرفته شده برای نفرات برتر بخش‌های گزارش خبری، گزارش ویدیویی و گزارش تحلیلی از ۱۵میلیون ریال تا ۳۵ میلیون ریال، برای نفرات برتر بخش‌های مصاحبه، یادداشت، موشن گرافی و عکس از ۱۰ میلیون۲۵ میلیون ریال و برای نفرات برتر بخش های اینفوگرافی، مستند و تیتر نیز از ۱۰ تا ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی تعیین شده است.
در بخش خبرنگاران ۶ تا ۱۳ سال، ابوالفضل امیری از نشریه کودک مقام اول، فاطمه رفیع و نیلوفر زارعین هر دو از همین رسانه مقام دوم و سوم بخش یادداشت را کسب کردند. در بخش مصاحبه به طور مشترک فاطمه رفیع،‌ رقیه بهرامی و نازنین زهرا بهرامی اول شدند. البته نازنین زهرا بهرامی از نشریه کودک مقام دوم این بخش را نیز به دست آورد.