نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی:
Print Friendly, PDF & Email

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مشکلات محله صدرآباد در شان دارالعباده یزد نیست، گفت: چرا هرچه چوب است باید بر سر محلات کم برخوردار بخورد؟.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ،

محمدصالح جوکار در نشست بررسی مشکلات منطقه صدرآباد یزد(محله امام رضا(ع))، که با حضور فرماندار یزد، مدیرکل ارشاد و مدیرکل اوقاف، مدیرکل اتباع، شهردار منطقه یک، رئیس ورزش و جوانان شهرستان یزد و جمعی دیگر از مدیران و معتمدین این محله برگزار شد با گلایه شدید نسبت به محرومیت هایی که در مناطق کم برخوردار یزد وجود دارد اظهار داشت: من نمی دانم چرا هرچه چوب است باید بر سر مردم این محلات بخورد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در ارتباط با این محله بحث فشار پایین آب است، چرا باید آب این منطقه که کم برخوردار است فشار پایینی داشته باشد و برخی نقاط دیگر با مشکل کمبود فشار آب روبرو نباشند، نه در این دوره و نه در دوره قبل کسی نگفت آب محلات برخوردار یزد با مشکل فشار و کیفیت پایین روبرو است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه از عدالت اجتماعی دم می زنیم به این معنی است که حقوق مردم را تضمین کنیم و به نقاط مختلف شهر به یک نگاه توجه داشته باشیم.

جوکار با طرح این سوال که حق مردم نسبت به مسئولان و حاکمیت در نظام اسلامی چیست؟ گفت: اگر حقوق عامه مردم به تناسب پرداخت شود بسیاری از مشکلات برطرف می شود؛ بله اگر کسی خارج از حقوقش درخواستی کرد می توان رسیدگی نکرد ولی این موارد که در این منطقه مطرح می شود حداقل های زندگی است که متاسفانه از آن برخوردار نیستند.

وی با اشاره به اینکه نباید نگاه مسئولان به مردم بالا به پایین باشد تصریح کرد: مسئولان باید خود را خدمت گذار مردم بدانند و همیشه برای رفع مشکل آنها تلاش کنند نه اینکه وقتی پستی گرفتند توجه به مردم به ویژه نقاط محروم و کم برخوردار را فراموش کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی مشکلات این محل را در شان دارالعباده یزد ندانست و افزود: اینکه مسئولان در این جلسه حاضر شدند را به فال نیک می گیریم که مشکلات محل برطرف شود و درخواست ما هم تنها همین است و فراتر از آن چیزی نمی خواهیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این جلسه نخستین نشست بررسی مشکلات محلات حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک است گفت: قرار است که این نشست ها در محلات مختلف برگزار و مدیران در نشست زمان رفع مشکلات را بیان کرده و دو نفر از مردم هم به عنوان نماینده برای پیگیری پیشرفت کار معرفی می شوند.