درآخرین روز از فصل پاییز؛
Print Friendly, PDF & Email

 دومین دوسالانه قصه‌گویی «نهال امید» با حضور برگزیدگان مرحله مقدماتی سه استان یزد، اصفهان و مرکزی به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، مرحله منطقه‌ای دومین دوسالانه قصه‌گویی «نهال امید» ویژه استان‌های مرکزی کشور با حضور برگزیدگان مرحله مقدماتی از سه استان یزد، اصفهان و مرکزی روز چهارشنبه سی‌ام آذرماه ۱۴۰۱ به میزبانی کتابخانه دکتر جوادی یزد برگزار می‌شود.

در این مرحله ۲۲ برگزیده مرحله مقدماتی شامل ۱۰ برگزیده استان یزد و ۱۲ برگزیده از دو استان اصفهان و مرکزی در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای به رقابت می‌پردازند و در نهایت نیز ۶ برگزیده به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مراسم اختتامیه این مرحله نیز شامگاه چهارشنبه ۳۰ آذر با حضور کتابداران، اعضای کتابخانه، قصه‌گویان شرکت‌کننده، اهالی فرهنگ و هنر و علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی در کتابخانه دکتر جوادی یزد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند به صورت زنده از طریق لینک زیر https://www.skyroom.online/ch/researchpl/yazd  در این برنامه حضور داشته باشند.

گفتنی است، دومین دوسالانه قصه‌گویی «نهال امید» با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب» در حال برگزاری است و موضوعاتی چون «مسائل روز جامعه»، «موضوعات آزاد»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «شعار سال؛ تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» (موضوع ویژه) به عنوان موضوعات محوری در بیان قصه‌ها در نظر گرفته شده است.