Print Friendly, PDF & Email

آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در پیامی از عوامل اجرایی و تلاشگران تعمیر خط لوله انتقال آب شرب به یزد قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما ، متن این پیام بدین شرح است :

«بسم الله الرحمن الرحیم»

( بسیجی یعنی دل با ایمان، مغز متفکر و دارای آمادگی برای همه میدان هایی که وظیفه ای انسان را به آن میدان ها فرا می خواند.این معنای بسیجی است. مقام معظم رهبری « مدظله العالی»)

در این روزها که تشنگی مردمان کویر یزد و این سرزمین تفتیده دغدغه ای بزرگ است و از آن سو حملات و تخریب های پی در پی خط انتقال آب شرب به یزد را شاهد هستیم و عده ای نیز با فضاسازی رسانه ای و برخی رفتارهای نادرست میدانی آب به آسیاب دشمن می ریزند،
گروه های متخصص، مهندسانی توانمند و نیروهایی خدوم و ایثارگر در میدان حاضر شده اند و با وجود سرمای هوا و شرایط سخت منطقه در کم ترین زمان ممکن آخرین تخریب های خط انتقال آب را تعمیر، بازسازی و زمینه اتصال دوباره جریان حیاتی آب به یزد را فراهم ساختند تا از رنج و نگرانی مردم کاسته شود.

همزمان با هفته بسیج تلاش ها و زحمات جهادی و روحیه بسیجی همه افراد موثر در بهبود این وضعیت در عرصه های تصمیم سازی، مدیریت و از همه مهم تر مهندسی و اجرایی در میدان به ویژه حضور برادر ارجمند جناب آقای محمد مهدی جوادیان زاده مدیرعامل آب منطقه ای یزد را اجر نهاده و با قدردانی از مجموعه این تلاشگران عزیز، امیدواریم مسئله آب با در نظر گرفتن منافع قانونی مردمان نجیب چهار استان و با حمایت و درایت قوای محترم سه گانه با نگاهی جامع و ملی حل و فصل شود.

مردم عزیز یزد نیز قدردان مجاهدان تعمیر خط انتقال آب به یزد هستند و لازم است با تکیه بر فرهنگ قناعت پیشگی یزدی ها، الگوی صرفه جویی و مدیریت مصرف آب بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

در کنار اقدامات اجرایی لازم و همدلی مردمی در مدیریت مصرف، توجه به طلب رحمت الهی و نزولات آسمانی نیز به شکلی همگانی لازم است و انشاالله مردم و مسئولان یزد همچون تاریخ این دیار به گونه ای رفتار کنند که الگویی از معنویت، صبوری، سخت کوشی و تلاش برای حل مسئله آب باشند.

سیدمحمدکاظم مدرسی

رونوشت:استاندار محترم یزد