Print Friendly, PDF & Email

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی «احمد آخوندی ابراهیم‌آبادی» را به‌عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد منصوب کرد.

پایگاه خبری یزد باما ، بالاخره میراث فرهنگی استان یزد ، در دولت جدید سکاندار خود را شناخت و  «عزت اله ضرغامی»   طی حکمی «احمد آخوندی ابراهیم آبادی» را به  سمت  مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان یزد منصوب نمود .

جواد واحدی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد  گفت : بافت تاریخی یزد به عنوان دفتر تاریخ و میراث گرانبهایی است که به نسل کنونی امانت داده شده و باید در آینده به اهلش سپرده شود.

وی به اهمیت همکاری مردم و مسئولان و برنامه‌ریزی برای حفظ ارزش‌های ماندگار گذشته در حوزه میراث فرهنگی در کشور و استان یزد اشاره کرد و یادآور شد: همه باید برای حفظ مواریث فرهنگی و تاریخی گذشته و انتقال آن به آیندگان وظایف ملی خود را انجام دهند .

استاندار یزد نیز در این مراسم بیان  داشت : برای اینکه شعار یزد نوین محقق شود و اوج بگیرد به دو بال فناوری و نوآوری و بال گردشگری نیاز است.

فاطمی افزود : چون گردشگری در صدر اولویت مسائل استان قرار داشت با انتخاب احمد آخوندی که تاکنون در حوزه استانداری مشغول کار بودند و مورد وفاق فعالان گردشگری بود به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد موافقت شد.

ضمنا در این مراسم  که چهارم اسفند ماه ۱۴۰۰  در باغ جهانی دولت‌آباد برگزار شد  از فعالیت های مدیریتی سید مصطفی فاطمی مدیر کل پیشین این اداره تقدیر شد.