Print Friendly, PDF & Email

هیات داوران  از میان ۱۱۰ اثر ارسالی به دبیر خانه جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان « چتر زندگی»  ۱۴ اثر را برای شرکت در بخش رقابت انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از ایرنا- یزد، آثار راه یافته «آشوبگران» به کارگردانی «سعید بادینی» از زاهدان، «بی سروزمین» اثر « بهناز زحمتکش» از یزد، «چندخان» از  «مجتبی لاله زاری» و « مهسا دهقانی» از یزد، «حباب زیرآب» اثر « علیرضا شمسی»  از اصفهان، «حیاط خانه ما» به کارگردانی «وحید خسروی» از تهران، «دومینو» از  «احمد صمیمی» از تهران، «سوگلی» به کارگردانی « حسنا قبادی» از ایلام  اعلام شد.

 همچنین «سونات آخر پشت خط حامل» از « نورالله لک» از اصفهان، «قاصد» به کارگردانی «مارال ایزد بخش » از بوشهر، «من بهمنم» از « اصغر گروسی» از شیراز، «نان» به کارگردانی «مهدی صالح یار» از تبریز، «نبش کوچه بن بست» اثر «مهدی حبیبی» از همدان، « واقعا کسی خوابش می بره» به کارگردانی «مریم نیک آیین» از یزد و  «۲۵ متر آرزو» اثر « پویا امینی از اصفهان از دیگر آثار راه یافته به جشنواره است.

آثار یادشده را محمدصادق کوچک زاده، سیدحسین پیغمبری، سامان خلیلیان، محمدرضا بحری و محمد رضا امیرخانی داوری کردند.

پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی  با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی‌ایرانی، تحکیم و پاسداشت کانون خانه ،خانواده و ایجاد فضای شاد و بانشاط در جامعه در آینده نزدیک در یزد برگزار و زمان آن  بعدا  اعلام می شود .

موضوع جشنواره شامل آب، سبک زندگی، آسیب های اجتماعی، نمایش های آیینی و ایرانی، شهدای دفاع مقدس و کروناست.