Print Friendly, PDF & Email

انجمن نمایش یزد: دو نفر از بازیگران جوان تئاتر شهرمان در نمایش «مِفیستو» به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه که هم اینک در تئاتر مولوی تهران اجرا می شود، حضوری موفق دارند.

پایگاه خبری یزد باما : به نقل از سایت انجمن نمایش یزد ، هادی آقابزرگی در نقش سباستین و میلاد افواج در نقش هیتلر، حضور موفق در نمایش 210 دقیقه ای «مِفیستو» نوشته آریان منوشکین و به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه دارند.

به همین مناسبت پرونده نمایشی این دو بازیگر جوان شهرمان را مرور می کنیم:

هادی آقابزرگی متولد 26 شهریور سال 1367 و دانش آموخته دوره کارشناسی در رشته مدیریت جهانگردی و هتل داری است. نخستین تجربه بازیگری او در تئاتر به بازی اش در نمایش «برگ درخت بائو» با کارگردانی احمد ندافی برمی گردد؛ البته چند سال پیش از این نخستین تجربه تئاتری در سریال «بوی ریحون» با کارگردانی فرزین مهدی پور، درنقش «قاسم کولا» حضوری دلنشین داشت.

خشم و هیاهو –  پرده خوانی بینوایان – خاموشی دریا – بازگشت افتخار آمیز مردان جنگی – کشمکش عربده کشان بی نشان – مرگ در می زند – یک روز شلوغ درحمام – من دارم به تاهو فکر می کنم و کرشمه خسروانی نام شماری دیگر از نمایش هایی است که این بازیگر جوان و مستعد یزدی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

آقابزرگی سال گذشته به عنوان بازیگر نمایش «جی G» به کارگردانی صادق نصیری در بخش رقابتی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت.

 و اما میلاد افواج جوان 22 ساله ای است که شاید شماری از دوستان تئاتری یزدی، او را نمی شناسند یا کمتر می شناسند. افواج، دانش آموخته  دوره کاردانی در رشته بازیگری از دانشکده علمی کاربردی تهران است.