رئیس شورای اسلامی شهر یزد:
Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت ایجاد نشاط و شادابی در شهر با توجه به شرایط بحرانی کرونا گفت: در شرایط فعلی که مردم باید برای حفظ سلامت خود در منازل بمانند سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به عنوان متولی برگزاری فعالیت های اجتماعی در شهر وظیفه دارد در زمینه تزریق نشاط به جامعه قدم بردارد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ غلامعلی سفید افزود: اولین جشنواره خش دلانه توانست این نشاط و پویایی را به جامعه تزریق کند و بر همین اساس تصمیم گرفته شد تا دومین جشنواره نیز برگزار شود تا بتواند بخشی از فشارهای روحی ناشی از بیماری کرونا را در جامعه کاهش دهد .
وی تصریح کرد: البته فایده برگزاری چنین جشنواره هایی تنها به نشاط اجتماعی ختم نمی شود بلکه می تواند سبب شناسایی و شکوفایی استعداد هنرمندانی باشد که تاکنون توجهی به آنان نشده و یا فرصتی برای بروز توانایی های خود در این عرصه پیدا نکرده اند.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال شاهد برگزاری اختتامیه دومین کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد هستیم، گفت: از آن جا که در جبهه های حق علیه باطل و دوران اسارت نیز بسیاری از رزمندگان هنرمند برای روحیه بخشی به یاران خود به اجرای برنامه های نمایشی و به ویژه نمایش طنز می پرداختند، همکاران ما در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی نیز بخش ویژه ای را با عنوان نمایش طنز «جبهه و دفاع مقدس» طراحی کردند که امیدواریم آثار فاخری در این زمینه خلق شوند.
سفید در پایان با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی توسط شهروندان اذعان داشت: با توجه به شرایط فعلی جامعه جشنواره خش دلانه ۲ در فضای مجازی برگزار خواهد شد.