Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خشدلانه۲ خبر داد و گفت: به دلیل تعطیلات ناشی از بحرانی شدن کرونا در شهر، زمان ارسال آثار تا ۲۷ آذرماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما ،محمد فکر با بیان اینکه علاقه مندان می بایست آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان کاشانی روبروی پارک هفتم تیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ارسال کنند، افزود: شماره تلفن های۰۳۵۳۸۲۷۷۶۵۰ و ۰۹۱۳۷۴۹۷۶۴۳ برای هماهنگی های بیشتر در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: جشنواره خشدلانه ۲در قالب موضوعاتی همچون؛ سلامت بهداشت و ویروس کرونا، همدلی و مشارکت اجتماعی، آسیب های اجتماعی، امید و افزایش نشاط و ارتقاء و تحکیم بنیان خانواده طراحی شده است.
رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: این جشنواره همچون دوره اول سکویی برای شناسایی و معرفی طنازان یزدی به مردم استان و کشور خواهد بود.
فکر ابراز امیدواری کرد: با تمدید شدن مهلت ارسال آثار و فروکش کردن بحران کرونا در شهر و استان آثار بیشتری به نسبت قبل به دبیرخانه ارسال شود و امسال شاهد جشنواره ای به مراتب پر ورنق تر از سال گذشته باشیم.
وی با بیان اینکه جشنواره خشدلانه۲ در فضای مجازی برگزار می شود، گفت: با توجه به برگزاری کنگره۴ هزار شهید استان در اسفند ماه، بخش ویژه ای با عنوان نمایش طنز «جبهه و دفاع مقدس» در این جشنواره در نظر گرفته شده است.