رییس بسیج رسانه استان یزد:
Print Friendly, PDF & Email

ایجاد کانون و فضاهای جدید برای فعالیت در مناطق مختلف و جذب و تلاش برای ارتقای سواد رسانه مردم و شهروندان و انجام وظایف جزو برنامه‌های مهمی است که در استان با همراهی و پیگیری علاقه‌مندان صورت می‌گیرد.

پایگاه خبری یزدباما ، به نقل از خبرگزاری ایرنا – یزد؛ علی‌محمد پارساییان با قدردانی از تمامی افرادی که برای ارتقای بسیج رسانه تلاش دارند افزود: در شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را در جنگ نرم به کار گرفته‌اند تا روحیه نا امیدی را در کشور حاکم کنند باید از ظرفیت نخبگان رسانه به بهترین شکل استفاده شود.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد از تشکیل جبهه واحد رسانه‌های انقلابی در منطقه خبر داد و از این مهم به عنوان یک راهبرد در حوزه رسانه یاد کرد و همکاری مسئولان، تشکل‌ها  و نیروهای انقلابی در این عرصه مهم برای انجام امور محوله خواستار شد.

سرهنگ عباس جوکار افزود: جبهه رسانه‌ای استکبار تمام تلاش خود را نه تنها در جنگ نرم بلکه برای منزوی کردن ایران به کار گرفته است و یکی از راهبردهای مهم برای مواجهه با این اقدام، استفاده از ظرفیت نخبگانی است که دل در گرو خدمت به مردم دارد و اصحاب قلم و رسانه در زمره این گروه هستند.

وی، امیدآفرینی در جامعه و ایجاد روحیه خودباوری در سطح جامعه را یکی از راهبردهای چهارگانه در حوزه رسانه برشمرد و افزود: در شرایطی که همه رسانه‌های غرب در تلاش برای ایجاد روحیه نا امیدی در مردم هستند رسانه‌های انقلابی باید در جامعه امیدآفرینی کنند.