Print Friendly, PDF & Email

 دبیر نخستین جشنواره استانی شعر طنز عدلیه با عنوان «دادخند» از تمدید مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا ۱۵ تیرماه خبر داد و گفت: این جشنواره در ۲ بخش جرائم و آسیب‌های اولویت‌دار و دستگاه قضایی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، حجت الاسلام مهدی پرنیان، شکوفایی استعدادهای ادبی در حوزه شعر طنز، تولید محتوا و خلق آثار ادبی ماندگار و اثرگذار در زمینه عدلیه را از اهداف این جشنواره عنوان کرد و از  شاعران و طنزپردازان خواست برای هر ۲ بخش  جشنواره اثر ارسال کنند.

پرنیان افزود: علاقه‌مندان در مهلت تعیین شده فرصت دارند آثار خود را در موضوعات و قالب‌های مطرح شده در متن فراخوان به رایانامه dadkhandyazd@gmail.com یا شماره ۰۹۱۳۰۰۲۶۱۱۰ از طریق واتساپ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری یزد به نشانی www.artyazd.ir مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره اواخر تیرماه در یزد برگزار می شود.

نخستین جشنواره شعر طنز «دادخند» به همت دادگستری کل استان یزد و با مشارکت حوزه هنری یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

استان یزد با وجود استعدادهای هنری و ادبی خلاق و توانمند به ویژه در حوزه شعر طنز و همچنین برگزاری محافل و انجمن‌های ادبی متعدد همچون محفل طنز «قندشکن» که از سال ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم و ایجاد امید و نشاط اجتماعی در حوزه هنری یزد فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از استان‌های فعال و اثرگذار در حوزه شعر و ادب و طنز در کشور به شمار می‌آید.