Print Friendly, PDF & Email

رییس دانشگاه علمی- کاربردی فرهنگ و هنر یزد، مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ دانشجویی فیلم کوتاه هنر فردا در این استان را ۲۰ تیرماه ذکر کرد و گفت: جشنواره یاد شده در بخش‌های داستانی، مستند و انیمیشن برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از خبرگزاری ایرنا – یزد ؛ حمیدرضامعتمدزاده روز سه شنبه در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره افزود: شرط اصلی پذیرش در جشنواره مورد اشاره ، تولید فیلم توسط دانشجو می‌باشد و موضوع فیلم در هر بخش هم آزاد است.

وی اظهار کرد: حداکثر زمان فیلم داستانی ۳۰  دقیقه و برای فیلم مستند ۲۰ دقیقه است و دانشجویان تمامی رشته‌ها می‌توانند در این جشنواره حضور داشته باشند.

معتمدزاده گفت: سال تولید فیلم‌ از ۱۳۹۵ تاکنون و آثار ارسالی فقط باید به‌ شکل فایل دیتا به دبیرخانه جشنواره ارائه شود،همچنین برای دریافت و تکمیل فرم ثبت‌نام باید به دبیرخانه جشنواره (واحد امور فرهنگی دانشگاه) به آدرس یزد، خیابان امام خمینی (ره)، سه راه فهادان، مجموعه تاریخی فرهنگی سعادت نساجان، مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: فیلم‌سازانی که آثار آنها به بخش مسابقه راه پیدا می‌کند، باید حداکثر تا پنج روز کاری بعد از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان، نسخه اصلی فیلم را طبق شرایط فنی اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تأخیر در ارسال اثر ، منجر به حذف از سوی دبیرخانه می‌شود.

معتمدزاده با بیان اینکه اختتامیه جشنواره یاد شده پنجم مردادماه برگزار می شود گفت: آثار در یکی از فرمت‌های Full HD . HDV و فقط با مشخصه‌های فریم ریت‌های ۲۵p_۲۴p یا i۵۰ و حداقل حجم  ۷۵۰mb و حداکثر ۴gb به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شود.