Print Friendly, PDF & Email
  مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری یزد از ارائه آثار و تولیدات این نهاد در غرفه مجازی سوره مهر در نمایشگاه بین المللی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما: به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، وحید حُسنی با اشاره به برگزار نشدن نمایشگاه کتاب تهران در موعد مقرر گفت: انتشارات سوره مهر با هدف تقویت ارتباط مخاطب با نویسنده و ارتقای فضای نشر و حوزه فرهنگی انقلاب اسلامی، اقدام به راه‌اندازی غرفه مجازی سه بُعدی با عنوان «انتهای راهرو ۲۷» با بیش از دو هزار عنوان کتاب کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه برخی از آثار نویسندگان و شاعران یزدی که به همت حوزه هنری استان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده نیز در معرض دید و خرید قرار گرفته است.

این نویسنده که با رمان «برنامه نویس» در این نمایشگاه حضور دارد، کتاب‌های «دهم فروردین» (جلد ۱ و ۲) اثر جواد بهبودزاده، رمان «قایق راندن به اقیانوس» اثر مظفر سالاری، رمان «ریاح» و مجموعه داستان «عمو صیاد» نوشته جلال توکلی، «سالار تکریت» نوشته مصطفی زمانی‌فر، رمان «واو» نوشته اسماعیل واقفی، «شاعر درباری» اثر احمدرضا قدیریان، مجموعه شعر «توپ طلایی» سروده فاطمه غلامی و … را از دیگر آثار ارائه شده استان یزد در این نمایشگاه مجازی برشمرد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد با بیان اینکه صاحبان آثار از طریق صفحه اینستاگرام با مخاطبان خود در ارتباط خواهند بود، ادامه داد: در این نمایشگاه، امکان ارسال کتاب به سراسر کشور با ۲۵ درصد تخفیف همراه با امضای نویسنده فراهم شده است و همچنین ارسال رایگان برای جای جای کشور با رعایت اصول بهداشتی صورت می‌گیرد.

حُسنی در خصوص این نمایشگاه مجازی اظهار داشت: شکل و شمایل سه بُعدی نمایشگاه، شبیه غرفه اصلی سوره مهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و در واقع مخاطب به نوعی در یک تور مجازی می‌تواند در فضای غرفه قدم بزند، کتاب‌های مورد نظرش را ببیند و حتی این امکان فراهم شده که به ابعاد کتاب، طرح جلد و مشخصات آن همچون بخش درباره نویسنده، قیمت و … دسترسی داشته باشد و به راحتی آن را مشاهده کند.

علاقه‌مندان برای بازدید از آثار غرفه مجازی انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران با عنوان «انتهای راهرو ۲۷» می‌توانند تا ۸ تیرماه به سایت http://۲۷.sooremehr.ir / مراجعه کنند.

گفتنی است، آثار و تولیدات حوزه هنری یزد بهمن‌ماه ۹۸ نیز در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و مطبوعات محلی استان یزد در دسترس علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی قرار گرفته بود.