Print Friendly, PDF & Email

۴ هزار نفر در تالار مرکزیز یزد پای تماشای «بک تو بلک»  نمایش «بک تو بلک» با اجرای سجاد افشاریان نشتسند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یزدباما، حمید رضا عمادی؛ نمایش «بک تو بلک» با اجرای سجاد افشاریان ۷ سانس از ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ در تالار مرکزی یزد به روی صحنه رفت.

این نمایش که با استقبال بسیار خوب مخاطبان یزدی مواجه شد، یکی از نمایش‌های پرمخاطب تئاتر ایران در سال‌های اخیر به شمار می آید که مدیر کل ارشاد اسلامی استان یزد «احسان عابدی» نیز به تماشای این تئاتر نشست

سجاد افشاریان به عنوان بازیگر روی صحنه و نیکو بستانی و مهدی زندیه به عنوان بازیگران پشت صحنه در آن حضور دارند.

قصه بک تو بلک قصه آشنایی برای همه ماست. علی (سجاد افشاریان) زندانی سیاسی است که به خاطر مصاحبه های خود با مردم و پخش صداهای آن ها به زندان افتاده است. او در زندان از طریق تلفن همراه با معلمی آشنا می شود و عاشق او می شود.و…..

گفتنی است تالار مرکزی یزد با سطح زیر بنایی حدود ۱۴۵۰۰ متر مربع و با سطح اشغال ۵۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۱۳۰۰ مترمربع و به ابعاد تقریبی ۱۱۶ متر طول و ۹۷ متر عرض می باشد. این مجموعه  دارای سه بخش اصلی شامل سالن اصلی تئاتر با ظرفیت ۶۰۹ نفر، سالن کنسرت موسیقی با ظرفیت ۴۵۳ نفر و بخش اداری مجموعه می¬باشد که برای اولین بار پس از افتتاح در تالار مهر محل اجرای یک نمایش بود.

تکه‌هایی از متن نمایشنامه بک تو بلک:
علی: عجیب آدم‌هایین که کسی و ندارن باهاشون تماس بگیرن، اونا کل سهمیه تلفن ماهیانه زندانشونو می فروشن به یه بوکس بهمن کوچیک؛ عجیب‌تر آدم‌هایین که یه عالمه کس و کار دارن اما خودشون دلشون نمی‌خواد با کسی حرف بزنن، اونا هر یه نخ بهمنی که می‌کشن یه عالمه حرف نزده است که دود میشه …
بازگشت به تاریکی…

photo13213751530